sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Valokuvausta - Kisu (Nikki nimeltään)

Niinhän se on, että kamera ei tee valokuvaajaa. Ei ainakaan ammattimaista sellaista, harrastus on toinen juttu :). Itse olen harrastelijaluokassa, joskus kuvat onnistuu ja joskus ei sitten millään. Ostin kuluvan vuoden maaliskuussa uudenvanhan kameran eli käytetyn räpsijän. Kyseessä Fuji Finepix S9500. Olen ollut oikein tyytyväinen hankintaani. Sen voi laittaa myös manuaaliasetuksille, mutta toistaisesti olen räpsinyt automaattisilla. Laitan nyt muutamia eri otsakkeita ja kuvia niiden alle. Osa otettu mun edellisellä kameralla (HP R717, jos oikein muistan) ja osa Fujilla.

Kuvat ovat mun silmää miellyttäviä, vaikka ammattilaiset ja pitkään harrastaneet niistä varmaan löytää vaikka mitä ns. väärin kuvattua tai "tehtyä" ;).






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti