lauantai 29. toukokuuta 2010

Viimeinen

Niin se on kevään 2010 SNY-kierros saatu päätökseen. Itse olin mukana ensimmäistä, mutta en viimeistä, kertaa. Syksyn kierrokseen otan todennäköisesti myös osaa. Harmi vaan, että vielä ei saa ilmoittautua :).

Tänään posti toi paketin ja arvasin heti, että SNYni on lähestynyt mua :). Paketissa oli tällä kertaa:
- 2 vyyhtiä South West Trading Companyn kauniin lilaa Yin-lankaa
- Kirsikkateetä
- Sisuja
- Kortti

Jälleen mieluinen paketti ja kaikelle on käyttöä! Kiitos taas kivasta paketista!

Kevään SNYksi paljastui Mette. Blogissasi olen vieraillut eli siinä mielessä tuttu, mutta en epäillyt missään vaiheessa :). Itse olin salaisena Suonalle.

2 kommenttia:

  1. Tervehdys. :)

    Oli tosiaan oikein mukavia paketteja mitä kehitelit minulle tämän kevään kierroksen aikana. ^^ Meinaan itsekin osallistua sittenkin jälleen syksyllä, ensin kyllä ajattelin että pidän taukoa. :D

    VastaaPoista
  2. Sinulle oli mukavaa lähetellä paketteja ;) Harmitti vaan vietävästi kun viimeinen myöhästyi. Nyt taidan itse pitää vähän taukoa tässä laikissä, kun syksyllä opinnot vain kiihtyy. Täytynee vain sellaisiin yksittäisiin lähteä, jos niitä tulee. Ihanaa kesää!

    VastaaPoista