maanantai 21. helmikuuta 2011

Kuvaillen

Valokuvaus on lienee aina ollut jonkinlainen rakkauteni, vaikkakin välillä kylmästi unohdettu ja hyljeksitty. Viimeaikoina olen jälleen muistanut ja muistellut "häntä" :). Sysäyksen antoi parisen viikkoa sitten ollut tapahtuma, jossa olin epävirallisen virallisena kuvaajana. Suurin osa kuvista tuli räpsittyä hämärissä sisätiloissa eli salamavalo ja sen seuraukset muistuttivat jälleen olemassaolostaan. Joitain hyviäkin kuvia oli joukossa, omasta mielestäni ainakin.

Olen jo pitkään pohtinut ja pähkäillyt, osallistuisinko valokuvauskurssille. Etäopisto tarjoilee mahdollisuuden opiskella missä ja milloin vain ja vieläpä suomeksi :). Saatavilla on paljon muitakin kursseja, jos haluat kurkata tarjontaa.Tänään tein viimein Päätöksen ja laitoin paikallista valuuttaa siirtymään kohti Etäopiston tiliä. Saas nähdä, miten selviän Digifotokoulusta :). Perusteiden jälkeen voi valita, haluaako "erikoistua" henkilökuvaukseen, luontokuvaukseen, matka- ja tilannekuvaukseen tai johonkin muuhun valinnaiseen teemaan. Mua kiinnostaisi kyllä nuo kaikki ja vielä muutama muukin, hmmmm. Ehkä yksi kerrallaan :).

Toivottavasti kurssin opettaja osaa antaa palautetta ei-lyttäävästi, sillä jos palaute on pelkkää negatiivista, mä en koe sitä kannustavana. Aika näyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti