torstai 16. heinäkuuta 2009

Täällä taas

Päivä on taittunut illaksi melkein huomaamatta. Käynti paikallisessa työkkärissä meni OK ja mun kanssa jutellut osasi englantia oikein hyvin. Miehensä on skotlantilainen, auttanee asiaa :). Mitään maata mullistavaa ei tullut esille eikä ollut heti sopivaa työpaikkaa, jota olisin voinut hakea.
Tai oli, mutta hollanniksi eli ei ollut. Seuraava tapaaminen on ensi viikon torstaina. Sitä ennen mun täytyy toimittaa mun CV uudessa ulkoasussa sekä englanniksi että hollanniksi ko. tädille. Tykkäsi kyllä mun CV:stä, mutta mielestään sitä voisi parantaa. Miksi mun täytyy se hollanniksi väsätä - ei tietoa. Haen töitä kansainvälisistä yrityksistä vuokratyöfirmojen kautta, joten ei oikein käy järkeen. Muistan, kun kerran laitoin hollanninkielisen CV:n yhteen vuokratyöfirmaan... se tuli bumerangina takaisin, sillä ei heillä ollut käyttöä mokomalle > tein englanniksi. No joo, varmaan jotain byrokratian kiemuroita, täytyyhän niitä työkkärin tätejä (yrittää) miellyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti